2013 m. vasario 26 d., antradienis

AROUND THE WORLD?

Laba vakarą,

Visada kai aš skelbiu naują įrašą blog'e, man labai įdomu kiek iš Jūsų jį perskaitys. Tam ir buvo sukurta ta nuostabioji "Statistika" eilute. Aš visada nesuprantu, kaip mano blogas, kuris tikrai ne kuo geresnis negu pvz. Dominykos Jure. blogas "Feelings On Top". Aš rašau apie nieką, dažniausiai visai apie beprasmiškus dalykus.Bet, per viena diena mano naują įrašą perskaito virš 300 žmoniu. Ko įdomus mano blogas, aš nesuprasiu.Bet, ne dėlto aš Jums rašau.Rašau dėlto, kad visada pažiūriu kokios gi šalys mane skaito.Ir galite man paaiškinti, KODĖL MANO BLOGA SKAITO DIDŽIOJI BRITANIJA, AIRIJA, RUSIJA, GRAIKIJA, ISPANIJA, JAV IR VOKIETIJA?
Čia man toks mindfuck'as.Jie čia pasiklydo taip nesveikai? Aš jau net neprikolinu.Aš rimtai nesuprantu kaip žmonės iš visu pasaulio kampu randa mano blog'a? Čia viskas dėl Ask? Čia krc taip galingai, kad aš net negaliu tai aprašyti. Man iškyla toks keistas jausmas, kai pamatau kiek daug tolimu šalių skaito mano bloga. Dabar, paprašysiu visu tu kurie yra ne iš Lietuvos pakomentuoti kaip jie rado mano mažyti bloga.Ne, rimtai man žiauriai įdomu. Davaj komentuokit. Šiandien dar buvo kitas mindfuck. Skambino vienas mano tėvu pažįstamu sūnus iš Anglijos ir klausia apie mane ir mano ask'a.Sakė, kad net ten mane žino. Kai man tai papasakojo, aš vos neahrinela.Man čia tiesiog nerealu.Niekada gyvenime aš net nemaniau, kad kažkas susidomės mano ask'u. O susidomėjo visi, netgi Anglijoje.Krc tokioje šoko būsenoje aš einu miegoti.
Labos draugužiai. 
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
 
 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą