2013 m. vasario 18 d., pirmadienis

Is it a goodbye?

Laba diena,
Jau taip senei nerašiau į bloga, kad net slaptažodi nuo jo pamiršau. Bet, rašau ne be priežasties. Pastaruoju metu mano video iš ask.fm buvo paplatinti visuose fb grupėse kaip "Ask.fm perliukai" ir "Ask.fm Lietuva". Iš pirmo aš nekreipiau į tai didelio dėmesio, nes galvojau į tai niekas irgi dėmesį nekreips. Bet kai man pradėjo visi rašyneti draugai, net gi tie su kuriais silpnai bendrauji, ar mačiau šita, supratau, kad reikia gal pažiūrėti. Buvau labai nustebusi, kai pamačiau kad mano video surinko virš 1000 like. Ir pamačiau, kad po mano video yra nemažai komentaru. Nu ir aišku, kaip ir padarytu visi, pradėjau juos skaityti. Beskaitydama komentarus supratau viena vienintelis dalyką: kai kurie žmones debilai kurie visiškai nesupranta, kad aš čia juokauju. Kai kurie komentarai, aišku, buvo mieli, bet jų skaičius buvo mažokas. Tai va, kodėl aš šita rašau. Aš sumeluosiu jeigu pasakysiu, kad mane tie komentarai niekaip nepaveiks. Paveikė ir dar kaip. Aš pergyvenu, kad šitie video paveiks kaip žmones į mane žiūrės. Ir aš rimtai manau, kad tik dėl ju aš negaliu sau surasti vaikino arba nauju draugu. Gal aš juos taip atbaidinau? Gal jie ištiktųjų mano, kad čia esu tikroji aš? Nes, kaip supratau lietuviams sunkiai gaunasi atskirti prikola nuo realybes. Aš jau apie tai galvoju ne pirmą dieną. Aš labai bijai, kad kažkokiu būdu mano tėvai irgi pamatys mano ask.fm anketa. Ir aš tiesiog 100% kad jiems tai tikrai nepatiks. Dėl to manau, aš deaktivuosiu savo ask.fm anketa ir paprašysiu ištrinti savo video iš visu fb grupių. Čia dar ne galutinis sprendimas, bet manau taip ir padarysiu. Aš darau tai ne dėl to kad Jūs mane įžeidėt, o dėl to kad žmones mano kad aš tokiam ir esu. Aš nenoriu, kad ateiti visi mane prisimintu tik dėl šito.Aš esu labiau jautrus žmogus ir viska ką man sako neigiamo, netgi jeigu pajuokavo, įsiminu ilgam ir ilgai apie tai galvoju. |Todėl, nenoriu tiesiog pridėti prie ir taip ilgo sąrašo dar vieną dalyką dėl kurio nekenčiu savęs.

3 komentarai:

  1. Liora , yra tokiu zmoniu , kurie nesupranta prikolu , as manau,kad na gal tau aisku yra baisu, kad zmones gali pagalvot,kad siose videose tu esi tikroji tu , bet pagalvok apie kitus zmones , juk yra ir kitu,kuriems tavo video pakelia nuotaika,pralinksima,ir,kad tikrai yra daug daug zmoniu ,kurie istikruju tave pazysta,ir zino kad tu tik prikolini,bentjau as asmeniskai kai man ner nuotaikos sppecialiai atidarau tavo ask'o profili ir praziurineju senus ,naujus video !!!! <3

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ne lopai supras, kad esi labai fainas ir humoro jausmą turintis žmogus, nors ir nepažįstu tavęs - it's obvious. Kad ir ką nuspręstum, turėk tai galvoje. :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tikrai netrink anketos, jei žmonės neturi humoro jausmo ir nemoka jo suprasti-jų problemos. :) O tu ir toliau būk tokia faina. ;)

    AtsakytiPanaikinti