2013 m. sausio 31 d., ketvirtadienis

A friend is someone who knows all about you and still loves you

Labas vakaras,
Kai blogerius paprašo parašyti apie draugus jie visada rašo savo geriausius ir artimiausius draugus.Fuck the sistem dude, aš parašysiu apie savo gerus draugus, su kuriais dažniausiai tusinu all day all night.
Pavlik(Paula)
Pavlik yra super,Pavlik yra klass.Kto neliubit Pavlika tot polnij pe...Betttt dabar ne apie tai.Su Pavliku arti pradėjom bendrauti gal praeitą vasaros stovyklą.Kažkaip niekada iki to nebendravom normaliai.Pavlik gyvena Lentvaryje ir aš iš jos dėl to pizdavojaus (bet jus nemanykit kad vien dėl šito. Ir dėl veido, ir dėl proto ir t.t) bet ji vis vien daug laiko praleidžia Vilniuj, nes Lentvaris yra kaimas.Pavlik yra super duper spichka.Jinai gal kokius 30 kg sveria (ir tai kažkur 10 kg yra kūno masė, o kiti 20 kg ir drabužiai ir kosmetika).Jii sako, kad stora.Bitch, imma smack you face so hard George Bush will be all like "Damn bitch, you got smacked hard". Nu jūs supratot manau, ane? Ji labai juokinga, nu tokie durni prikolai,kad negaliu.Durni bet protingi.(FUCK LOGIC). Aš dievinu su ja daryti viską, netgi sėdėti ir nieko nedaryti (VĖL FUCK LOGIC). Pavliko stilius yra tiesiog neįtikėtinas.Ji žiauriai gražiai rengiasi,ir aišku, visada nuostabiai atrodo.Pavlikas yra dar Lithuania's Next Top Model.Neprikolai čia, ji rimtai modelis.Pavlikas yra dar žiaurus party animal.Jeigu ji gyventų Vilniuj, tai manau pas ją kiekvieną savaitgalį būtų tusas.Šiaip Pavlik yra labai gera ir nuoširdi panelė.Žiauriai esu laiminga, kad su ja arti pradėjom bendrauti.Vos ne pamiršau, Pavliko vaikinas yra cool. (insert joke about dicks here).
 
Polska Dupa(Veronika)
 
Oooo Polska Dupaaaa. Šitą žmogų pažįstu visą savo gyvenimą.Tai neįtikėtinas žmogus, kuris visada mane šokiruoja.Eta prosta žopa, a ne čelovek. Mūsų tėvai visada buvo geriausiais draugai, todėl visą savo vaikystę aš praleidau su ja. Ji yra tokia nurauta, beprotiška ir linksma.Man būna atrodo, kad ją tėvai vaikystej ob batareju udarili galavoj, nes negali būti, kad čia ji tokia gimė. Ji yra lenkų kalbos karalienė, nes ji žiauriai gerai moka lenkiškai.Aš visada jos prašau, kad mane išmokytų kalbėti lenkiškai.Kai ji pas mane atvaro mes darom du dalykus: arba sėdim Ask.fm, arba Omegle.Ji nesveika kažkokia, nori per Omegle su turkais bendrauti.Ne kad su normaliais vaikinais arba merginom,su TURKAIS (aš nieko prieš turkus).Vieną kartą aš lapatala su žiauriai fainu prancūzu ta paėmė ir perjungė.Galvojau vsio pasadiat v 15 let za ubistva. Ji visada kažka pamiršta arba pameta.Ji gal per vieną mėnesį pametė kelis telefonus.Dar ji vazmushiajeca kodėl jai tėvai nenori pirkt Iphone'a.HMM, RIMTAI KODĖL?????? Bet šeip ji faina ir linksma.Visada kažkokias nesamones sugalvoja iš kurių žvengia visas pasaulis. Omg, kokia ji nagla tai idi ti idi ti.Ji dar atsimenu, kai buvo maža bijojo mano tėvo. Visada jeigu jis budavo virtuvėj paprašydavo manęs, kad aš jai ką nors iš ten atneščiau. Bet šiap ji grib ;*
 
Analchik (Alanas)
 
GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB GRIB.
Bet šeip aš ji dievinu ir jis mano busimas vyras ;*******

Izabela
 
Izabellllaaaaa pažįstu visą savo gyvenimą, tik nežinau iš kur, aš net tiksliai neatsimenu kaip mes susipažinom.Mes su ja, kai važiuodavom į Chabadą (religinė stovykla), visada gyvenom kartu.Čia buvo tiesiog krov iz nosa. Su ja mes galėjom nuversti kalnus ir iš po žemes ištraukas velnią.Su ja aš šėlau day and night.Ji prie prikolų, tai tikrai.Pas ją tokie protingi prikolai, kad būna iš pirmo net nesupranti. Visada visi žinojo kieno kambarys buvo linksmiausias.Kai visos merginos jau ėjo miegoti, mes tik pradėdavome tusint.Mes buvome kaip tie rožini kiškiai Duracel reklamoj.Dažniausiai kai aš ją pakviečiu kur nors, ji visada negali.Mane taip tai besina tiesiog negaliu.Man žiauriai liūdna bus, kai ji išvažiuos mokytis šiais metais į Londoną (??? nežinau tiksliai kur ji važiuojs :D).Mes labai gerai sutariam ir aš verksiu kai ji išvarys.Kai ji išvažiuos aš prarasiu dalelę savo vaikystes.Visi mano WILD YEARS aš praleidau su ja. Ji visada viską žino kas dedasi mano ir mano draugų gyvenime (STALKER).Ji užskaito mano prikolus ir visada siunčia man savo nuotraukas kad paklausti: ar reikia įdeti į fb. Ji faina ir linksma ir aš ją labai myliu.

 

 


2 komentarai:

  1. awwww! vos neapsiverkiau! myliu:*

    AtsakytiPanaikinti
  2. Lioraaa! As tai taip zvengiau:DD is juoko apsiverkiau!:D o kai pamaciau Alanchiko aprasyma mama sprasila tibe vsio xorosho?:D super! Myliu:*

    AtsakytiPanaikinti