2013 m. sausio 29 d., antradienis

Žiauriai trumpai apie savo dieną

Labuks,
Šiandien nebuvau mokykloj (tik nesiuskit šita mano dirikui prašau), o mano sese buvo.Bitch, got owned. Mano tėvas Hong Konge, tai mama jam pasake kad aš sergu.Koks naivus mano tėvelis, dar raše man ryte, klause kaip jaučiosi.Liko patrolintas.Atsikėle, mama padare man the best thing eve.Vadinasi tas skanumynas kaušinia Pašot (lol).Jie padaryti iš turkų ir gruzinų mėsos (Srama, panimajesh namiok?). Nu žiauriai skanu.Mes su mamka paskui nuvažiavom reikalu, paėmem sese iš mokyklos ir nuvarem į Akropolį.Ten paprikolinom ir nuvarem namo.Nu ir vsio.Sakiau, kad trumpas įrašas, bet aš padarysiu dar viena.Tikiuosi, kad kitas įrašas jums patinks.
Sudiev.

Lox chatas
Mano mažylis liudi kad mes ji paliekam namie :(((

Kol laukiau mamytes, nusprendžiau užduoti kl



Pasigyriau

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą