2013 m. sausio 28 d., pirmadienis

Pirmas įrašiukas

Labavakara,
Ciuju reikia prisistatyti ir parašyti biški apie save.Ok.
Mano vardukas Liora, man 15 ir aš esu Ask.fm auka.Mokausi Šolomo Aleichemo vidurinej mokykloj (bbz ar mes tapsim ta gimnazija ar ne) 9-toj klasej. Mano klase yra pati blogiausia klase, mes turim kažkur 11 žmoniu kuriu vidurkis yra mažiau 5.Nu debilai ką padarysi.
Dabar apie savo šeimyna ir draugužes. Aš turiu šunį ir sesę.Šuniukas mano pats meiliausias padaras pasaulyje, sese nelabai.Mano šuns vardas Monia, seses Milana. Kam įdomu sesei 9 metai. MYLIU SAVO ŠUNIUKĄ <3333333333333 Mano mamos vardas Svetlana,jinai 1000000 proc. žyde, o tevas,Miroslavas, neaiškus kažkoks padaras,lygtais rusas.Nu tai krc as 50proc. žyde, o kas liko čiuju kad ruse. Neturiu geriausios drauges, nes čia too mainstream.Turiu 6 artimas draugužes: Sofa,Archia,Anecka,Dubra,Nijole,Slastiona ir Srama.Kažkodėl gavosi 7, bet man px.Reiškias turiu 7 artimas draugužes. Visos jos žydes, išskyrus Slastiona ir Srama. Slastiona greitu metu visvien pereis į žydų religija, o Srama- gruzine (ja jau niekas neišgelbis).
Dabar rašysiu apie belenką. Man patika rock'as ir punk'as. Mano megstamiausios grupes: My Chemical Romance,Sleeping With Sirens, A Day To Remember, Panic! At The Disco, Fall Out Boy, Green Day,The Pretty Reckless.Bet man dar patinka Lana Del Rey ir Nicki Minaj (kurva, nestumk ant Nicki.Nu padare žmogus pora klaidu, kas jas nedaro?).
Aš esu shopoholice (xz kaip šitas žodis rašosi), bet aš manau kad neturiu dideli stiliaus skonį. Žinau, kad negalima po suknele detis džinsus ir ant džinsu detis trusus.
Mano naturali plauku spalva yra ruda, bet aš persidažiau ir esu pusiau blondine. 
Vaikštau į Jaunųjų Medikų Akademiją.
Blt nežinau ką dar rašyti, žiauriai sunku.
Pavargau.
Ate.
Anecka

Slastiona

Archia

Dubra (garbe jai buvo su manim fotkintis)

Srama

Sofa

Nijole 
MANO MEILE <3333

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą