2013 m. sausio 29 d., antradienis

Padėkyte prašau

Ir vėl laba diena,
Šiandien mes susiduriame su labai greitai plintančia ir sunkiai išgydoma liga apie kuria aš tiesiog negaliu neparašyti. Jinai dažniausiai diagnozuojama 14-19 metu merginom, kurios mėgsta prižiūreti save ir fotkintis prieš veidrodį. Ačiū D-vui šita liga dar nėra taip stipriai paplitusi Lietuvoj ir nedaug kas ja serga. Bet deja, šita pabaisa palietė mano gyvenimą.Ja užsikrėtė man dvi artimos drauges ir jų atvejis yra pats sunkiausias.Gydytojai tiesiog nežino ką daryti.Todėl, aš nusprendžiau sukurti fondą, kuris galėtų padeti tokiems žmonėms kaip mano drauges.Jeigu kas dar nesuprato, šį liga yra "Instaparalize".Žemiau aš jums pateiksiu nuotraukas ir simptomus, kurie galės jums padėti nustatyti ar Jūs supantis žmonės neturi šios baisios lygos.
WARNING: 
ŠIOS NUOTRAUKAS YRA LABAI GRAFIŠKOS IR NEPATARIAMI SILPNŲ NERVŲ ŽMONĖMS



Dominyka J. 15 metu. Gyvenamoji vieta Vilnius.Jos liga progresavo palaipsniui.Iš pirmo čia buvo tik antakiai, bet paskui paralyžavo visą veidą. Dabartiniu metu toks pats likimas gresia jos rankai.







































Aneta (Anecka). 15 metu. Gyvenamoji vieta Vilnius.
Liga užpuolė ja netikėtai ir paralyžavo veidą staigiai.Viskas nutiko per dvi dienas.Šiuo metu jos ranka irgi pavojuje.















Simptomai:
  1. Ta pati veido išraiška
  2. Daugybė fotkių
  3. Instagramo akountas
  4. Instagramo efektai
  5. Jeigu yra virš 15-10 fotkių su ta pačia veido išraišką
  6. Lūpų putimas
  7. Antakių kėlimas
  8. Plaukų taisymas kas 5-10 min.

Gydymas:
Dar neišrastas

Todėl prašau visu savo skaitytoju pagalbos.Tik Jūs galit išgelbėti šitas mergaites.Tik Jūs galite padėti man paplatinti žinias apie šią ligą ir jos egzistavimą.Tik Jūs galite pakeisti kažkieno gyvenimą.Aukokit pinigus į  "Insta Aukos" fondą.

Vienas litas- viena išgelbėta insta auka.
Ačių už demėsį.




P.S. Atskiras ačių Vaivai R. už suteikta pagalbą ;*****

1 komentaras: