2013 m. sausio 30 d., trečiadienis

it's about me,myself and i

Laba diena,

Šiandien nusprendžiau padaryti įrašą apie mane (me and only me biatch).Parašysiu jums keletą faktų apie Jūsų mylimiausią Ask'o auką.Pradedam:

1. Mano natūralioji plaukų spalva ruda
2. Gyvenu name
3. Esu žiauriai nekoordinatiška ir dažnai krentu
4. Esu labai nerangi
5. Nesuprantu matematikos.Nors tu man grasink viskuo, vistiek niekada gyvenime nesuprasiu matematikos.
6. Moku lietuvių, rusų, anglų, vokiečių truputėli ir labai labai labai mažai hebrajų
7. Vaikystėje mano seneliai su manim kalbėjo idiš kalba ir aš viską suprasdavau
8. Iki kažkur 7-8 metukų gyvenau Šeškinėje
9. Mėgstu chatint su tėvu per viber ir whatsapp
10. Turiu 8 dėklus iphonui
11. Dabar chatinu su tėvu per whatsapp, nes jis Hong Konge (siunčia man video kaip jis važiuoja metro.LYGTAIS MAN BŪTŲ ĮDOMU)
12. Iki 3 metų mane augino mano seneliai
13. Mano mama pagimdė mane būdama 19
14. Mano tėvas vyresnis už mano mamą 5 metais
15. Aš labai pizdavojusi iš mamos dėl jos amžiaus (jai 36 ir jai tai nepatinka)
16. Mano tėvas YOLO, mėgsta ekstrimą
17. Mano mama nesupranta sarkazmo
18. Vaikystėje aš dažnai būdavau pas savo senelę, sodyboj,bet dabar ją pardavėm
19. Pusę metų gyvenau Vokietijoje
20. Noriu baigius mokyklą išvažiuoti gyventi ir mokytis Vokietijoje
21. Seneliai yra mano patys brangiausi žmonės pasaulyje
22. Seneliai kategoriškai atsisako persikrausit į Vokietiją
23. Jeigu ne mano seneliai, aš jau senai gyvenčiau Vokietijoje
24. Mano mama nekenčia mano drabužių skonį
25. Aš dažnai nesutariu su mama
26. Mes su tėvu dažnai prikolinam
27. Mes su tėvu dažnai pizdavojome mamą
28. Mane erzina viskas, ką daro mano sesė
29. Apie 80 proc. mano drabužių yra iš H&M
30. Mano mėgstamiausia parduotuvė yra H&M
31. Turiu 534 dainas savo Ipod'e
32. Aš manau, kad mano tėvai mane žiauriai lepina
33. Mano močiutė mane myli daugiau negu mano sese (ji man pati tai sakė)
34. Aš dievinu šokoladą
35. Turiu neįskaitą iš kūno kultūros
36. 7 ar 6 klasei pastūmiau savo draugą, kuris atsitrenkė į kitą draugą ir tas su savo galva išdaužė langą (kam įdomu, jam nieko neatsitiko)
37. Neturiu mėgstamiausios spalvos
38. Neturiu geriausios drauges
39. Turiu violetinį Ipod'ą
40. Vasarą mes su tėvais visada užlipame ant stogo ir žiūrim į žvaigždžių lietų
41. Man niekas nepatinka manyje
42. Dažnai negaliu užmigti iki 23 valandos
43. Kiekvieną naktį klausausi muzikos
44. Turiu 50 Shades of Grey audio trilogijų Ipod'e
45. Pabaigiau pirmą knygos dalį ir tuoj baigsiu antrą (mamai nesakykit)
46. Nekenčiu dauguma žmonių
47. Nekenčiu savo šalies
48. Nekenčiu, kai mano kambaryje betvarkė
49. Aš žiūriu Pretty Little Liars, Supernatural, How I Met Your Mother,The Walking Dead ir The Carrie Diaries
50. Žinau daug nereikalingų dalykų
51. Skrillex'as gali mane panaudoti vietoj savo Mac, kad kūrti dainas
52. Dievinu stovyklas
53. Aš YOLO ir Diva
54. Pas savo sesę visada vagiu saldainius
55. Mėgstu šėlt Omegle'je
56. DIEVINU TUMBLR
57. Eisiu į Lana Del Rey
58. Mano durys yra išpieštos
59. Man nepatinka mano kambarys
60. MYLIU SAVO DRAUGUŽES BEGALO <33333333333333333333333

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą